خرید عمده چسب نواری از تولید کننده به قیمت درب کارخانه

خرید عمده چسب نواری

یکی از عمده وسایلی که همه افراد یا حتی برخی مشاغل در طول شبانه روز ممکن است با آن سر و کار داشته باشند، چسب نواری است؛ بنابر این این کالا را میتوان تقریبا در هر خانه‌ یا مرکزی یافت؛ زیرا که در کنار نحوه استفاده راحتی که دارد، می‌تواند بسیار کاربردی و مفید باشد.

در کنار این موارد، عده ای از مصرف کنندگان در سراسر جهان وجود دارند که به دنبال خرید عمده چسب نواری هستند و از این محصول، استفاده زیادی دارند.

از این رو، شرکت چسب لیندا به عنوان یکی از عمده فروشان چسب نواری در اختیار شماست تا تمامی خدمات و کالاهای مربوطه را به شما ارائه دهد. به همین دلیل، در این نوشته می‌خواهیم به بررسی خرید چسب نواری عمده پرداخته و مزایای خرید از شرکت چسب لیندا را به شما معرفی کنیم. پس اگر به دنبال خرید عمده نوار چسب هستید، تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

انواع چسب نواری کدام‌اند؟

اگر شما هم قصد خرید چسب نواری به صورت عمده را دارید، قبل از هر چیز باید انواع آن را شناخته و با کاربردی که دارند آشنایی کاملی داشته باشید؛ بنابراین، در این بخش از مطلب، انواع مختلف این نوع از چسب‌ها را برای‌تان بررسی کرده و اشاره‌ای به کاربرد آن‌ها خواهیم داشت. پس اگر به دنبال عمده فروشی چسب نواری هستید، این قسمت از مطلب را از دست ندهید.

انواع چسب نواری شیشه‌ای بر اساس سایز

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید عمده چسب نواری به آن دقت کنید، سایز آن است؛ زیرا که این نوع از چسب‌ها با توجه به کاربردی که دارند، در ابعاد مختلفی تولید و به صورت انبوه وارد بازار می‌شوند؛ در حالت کلی، این نوع از محصولات در شرکت چسب لیندا، در اندازه‌های متفاوت با توجه به نیاز شما به صورت عمده طراحی می‌شوند و در هر منطقه‌ای که باشید، می‌توانید این محصول را دریافت کنید.

چسب نواری پهن شیشه ای

یکی از پرکاربردترین نوع نوار چسب ها که به صورت عمده در این شرکت تولید می‌شود، چسب نواری پهن شیشه ای است. این نوع از چسب میتواند برای طیف گسترده ای از کارها استفاده شود. در جریان بررسی ویژگی های این محصول میتوان به موارد موجود در لیست زیر اشاره کرد:

  • دارای قدرت چسبندگی بالا
  • مقاومت و پایداری مناسب در برابر آب و رطوبت محیط
  • قابلیت جداسازی آسان از سطح
  • و…

بنابر این، جهت خرید عمده چسب پهن، میتوانید با کارشناسان ما در مجموعه لیندا، در ارتباط باشید.

چسب نواری پهن شیشه ای

چسب شیشه ای تحریر

یکی دیگر از محصولاتی که به صورت عمده در این شرکت، تولید و پخش می‌شود و شما میتوانید اقدامی برای خرید عمده چسب نواری از این نوع کنید، چسب شیشه ای تحریر است. جالب است بدانید، این نوع چسب که از یک پایه شیشه ای و یک لایه چسب تشکیل شده است، معمولاً برای چسباندن کاغذ، مقوا، کارتن و سایر سطوح به شیشه استفاده میشود و کاربرد‌ های متنوع دیگری نیز دارد. برخی از ویژگی ها و مزایای استفاده از آن، عبارتند از:

  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • قابلیت جداسازی آسان از سطح
  • مقاومت کافی در زمان ارتباط با رطوبت و آب
  • شفافیت بالا
  • صرفه جویی در سایر هزینه ها
  • و…

بنابر این، جهت خرید و پخش نوار چسب عمده، میتوانید آن را از شرکت چسب لیندا، به راحتی و در حجم بالا خریداری کنید.

چسب شیشه ای تحریر

تولید و پخش عمده نوار چسب با پایین ترین قیمت بازار

تولید و پخش عمده چسب نواری به قیمت درب کارخانه، راهکار مناسبی برای جذب مشتری و افزایش فروش است. این روش باعث می‌شود تا متقاضیان بتوانند چسب تحریر را با قیمتی مناسب و بدون هیچ گونه واسطه خریداری کنند. در نتیجه، با خرید عمده چسب نواری می‌توانند با سود بیشتری آن را به بازار فروش عرضه کنند یا در جریان فعالیت‌های خودشان صرفه‌جویی مالی داشته باشند.

شرکت چسب لیندا، انواع نوار چسب را در حلقه‌های مختلف کوچک و بزرگ و در طول 90 تا 1000 یارد تولید و عرضه می‌کند. این چسب‌ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب، گزینه مناسبی برای کاربرد‌های مختلف هستند.

تولید و پخش عمده نوار چسب با پایین ترین قیمت بازار

نکات مهم در هنگام خرید عمده چسب نواری

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای هر فردی در زمینه خرید و فروش عمده نوار چسب، پیش بیاید این است که در هنگام خرید به چه نکاتی توجه داشته باشیم. در این بخش، قصد داریم به بررسی کامل این سؤال پرداخته و شما را به‌خوبی راهنمایی کنیم. در هنگام خرید چسب نواری به نکات زیر توجه داشته باشید:

نوع چسب

چسب نواری شیشه‌ای در انواع مختلف از جمله چسب نواری شیشه‌ای مات، چسب نواری شیشه‌ای شفاف، چسب نواری شیشه‌ای دوطرفه و چسب نواری شیشه‌ای با روکش کاغذی تولید می‌شود. پس دقت داشته باشید که در زمان خرید عمده چسب نواری نوع چسب را با توجه به کاربرد مورد نظر خود انتخاب کنید.

ضخامت چسب

ضخامت چسب، یکی دیگر از عوامل مهمی است که بر قدرت چسبندگی آن تأثیر می‌گذارد. معمولاً چسب‌های ضخیم‌تر دارای قدرت چسبندگی بالاتری هستند. چنین موردی به این دلیل است که چسب‌های با ضخامت بالا، سطح تماس بیشتری با سطوحی که قرار است به هم چسبانده شوند، برقرار می‌کنند؛ همچنین در نظر داشته باشید که این مورد، روی قیمت عمده چسب نواری نیز، تأثیر زیادی دارد.

طول چسب شیشه ای

یکی دیگر از مواردی که در هنگام خرید چسب نواری عمده، باید به آن دقت کنید، طول چسب است. در حالت کلی طول چسب نواری شیشه‌ای تحریر 36 یارد و نوار چسب پهن شیشه ای نیز بین 90 تا 1000 یارد است که چسب‌ها با داشتن طول یارد 90 مناسب برای مصارف جزئی و کم و چسب‌هایی با طول یارد 1000، برای استفاده های زیاد مناسب خواهند بود. پس در زمان خرید عمده چسب نواری به این نکته دقت ویژه داشته باشید.

مارک تجاری چسب

در هنگام خرید از عمده فروشی چسب نواری، به برند و مارک آن، دقت کنید. همان طور که می‌دانید، انواع و اقسام مارک‌های چسب نواری در بازار موجود بوده و هر کدام از آن ها، کیفیت متفاوتی با یکدیگر دارند.

طبیعی است که هر چه چسب، از برند معتبر‌تری برخوردار باشد، کیفیت بالاتری داشته و در کنار آن عملکردی عالی خواهد داشت؛ همچنین برند و کیفیت محصول، بر قیمت نوار چسب عمده بی تأثیر نیست و می‌تواند هزینه قابل توجهی را به دنبال داشته باشد. از این رو، شرکت چسب لیندا در دسترس شماست تا انواع چسب نواری را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت عمده نوار چسب در ایران به شما ارائه دهد.

البته به غیر از این موارد، پارامترهای دیگری نیز در رابطه با خرید عمده چسب نواری وجود دارد که عبارت است از:

  • اثر چسب روی سطوح مورداستفاده
  • میزان کشش نوار چسب
  • یک دستی ضخامت در همه سطح نوار
  • مواد تشکیل‌دهنده
  • و…

در صورتی که چسب شما تمامی ملاک‌های بالا را داشته باشد، می‌توان گفت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و می‌توانید با خیال راحت به صورت عمده، خرید خود را انجام دهید.

نکات مهم در زمان خرید عمده چسب نواری شیشه ای
نکات مهم در زمان خرید عمده چسب نواری شیشه ای

عوامل مؤثر روی قیمت عمده نوار چسب، کدام‌ند؟

تمامی کسانی که در عمده فروشی چسب نواری فعالیت می‌کنند، یکی از مهمترین عواملی که باعث محدودشدن استاندارد نوار چسب می‌شود را قیمت آن می‌دانند. بنابراین ممکن است این سؤال برای همه افرادی که قصد خرید و فروش چسب نواری عمده را دارند پیش‌آمده باشد که عوامل مؤثر روی قیمت عمده نوار چسب کدام‌ است و چه مواردی باعث افزایش یا کاهش قیمت آن می‌شود. در ادامه همگی این عوامل را نام برده و به بررسی کامل آن می‌پردازیم.

کیفیت چسب

یکی از مهم‌ترین عواملی که روی قیمت و خرید عمده چسب نواری مؤثر است، کیفیت آن است. کیفیت نوار چسب را می‌توان با توجه به عوامل مختلفی مانند نوع مواد اولیه، نحوه ساخت و آزمایشات انجام شده ارزیابی کرد. 

به طور کلی به جهت مصارف مختلف چسب های نواری نیز، این محصولات در کیفیت و میزان چسبندگی های مختلفی تولید می‌شوند تا هر فردی بتواند محصولی کاملا مناسب با نیازش را تهیه کند.

جنس چسب نواری

تولید نوار چسب ها با توجه به کاربرد های به خصوص خود دارای متریال خاص و منحصر به فردی هستند و جنس لایه چسب نواری معمولا از جنس برزنت، کاغذ یا سلفون می‌باشد که باعث تفاوت قیمت عمده چسب های نواری با یکدیگر می‌شود. 

برند چسب

یکی دیگر از مواردی که روی قیمت عمده چسب نواری تاثیر گذار است، برند آن است. همان‌طور که می‌دانید، برند‌های معروف و معتبر نوار چسب معمولاً قیمت بالاتری دارند. این برند‌ها اغلب، سال‌ها تحقیق و توسعه را انجام داده و روی کیفیت محصولات خود سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند منجر به بهبود کیفیت، عملکرد و دوام نوار چسب شود.

اندازه و ضخامت

اندازه و ضخامت نوار چسب نیز، دو عامل مهم هستند که بر قیمت و خرید عمده چسب نواری تأثیر می‌گذارند. جالب است بدانید، نوار‌های بزرگ‌تر و ضخیم‌تر معمولاً گران‌تر هستند. چنین موردی به این دلیل است که برای تولید آن‌ها به مواد اولیه بیشتری نیاز خواهد بود.

تطبیق پذیری و کاربرد‌ چسب

نوار چسب را می‌توان با انواع عملکرد‌ها و کاربرد‌ها به کار گرفت. محصولاتی با ویژگی‌هایی مانند ضد آب بودن، مقاوم در برابر حرارت یا مقاوم در برابر مواد شیمیایی بودن، ممکن است گران‌تر باشند. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که نوار چسب در برابر شرایط سخت‌تر مقاوم باشد؛ بنابراین برای کاربرد‌های خاص مناسب‌تر خواهد بود.

تعداد خرید چسب

به طور کلی، مانند بسیاری از صنایع دیگر، خرید عمده باعث کاهش قیمت‌ها می‌شود؛ بنابراین اگر نوار چسب بیشتری بخرید، قیمت را می‌توان به طور معقولی کاهش داد. چنین اتفاقی به این دلیل است که تولیدکنندگان و فروشندگان عمده، معمولاً تخفیف های بیشتری را به مشتریان خود ارائه می‌دهند. پس در نظر داشته باشید خرید و فروش عمده نوار چسب، تا حد زیادی می‌تواند هزینه را برای مشتری کاهش دهد.

در انتهای این بخش در ذهن داشته باشید، همگی این عوامل در قیمت خرید عمده چسب نواری، حائز اهمیت است و با در نظر گرفتن بودجه اولیه و ملاک‌های موردنیاز، می‌توانید بهترین نوع چسب نواری را از شرکت چسب لیندا خریداری کنید.

قیمت عمده نوار چسب
قیمت عمده نوار چسب

مزایای خرید عمده انواع چسب نواری از شرکت لیندا

در بخش قبل به بررسی کامل عوامل مؤثر روی قیمت نوار چسب عمده پرداختیم. اکنون در این قسمت، به بررسی مزایای خرید عمده نوار چسب از شرکت تولید چسب شیشه ای لیندا، میپردازیم و در عین حال، خدمات متنوع شرکت را برایتان معرفی می‌کنیم.

سفارشی سازی نوار چسب ها و امکان چاپ روی چسب با لوگوی دلخواه

شرکت لیندا با بهره‌گیری از دستگاه های چاپ پیشرفته، امکان چاپ روی چسب پهن را برای مشتریان خود فراهم می‌کند. شما می‌توانید با انتخاب طرح، رنگ و لوگوی دلخواه خود، نوارچسب‌های منحصر به فردی را برای کسب و کارتان داشته باشید. این خدمات می‌تواند به شما کمک کند تا برند خود را به طور مؤثر تری به مشتریان معرفی کرده و در رقابت با سایر رقبا پیشی بگیرید.

خرید مستقیم و بدون واسطه از کارخانه با امکان ثبت سفارش با حداقل حجم (2 کارتن)

همانطور که میدانید شرکت چسب لیندا، تولید‌ کننده مستقیم نوار چسب است و در جریان خرید عمده چسب نواری بدون واسطه با مشتریان در ارتباط خواهد بود. این امر باعث می شود تا مشتریان بتوانند با قیمتی مناسب و بدون پرداخت هزینه های اضافی، نوار چسب مورد نیاز خود را خریداری کنند؛ همچنین، ثبت سفارش با حداقل حجم 2 کارتن، امکان خرید نوار چسب را برای کسب و کارهای کوچک و متوسط نیز فراهم می کند.

تولید محصولات با تنوع بالا

در نظر داشته باشید که طیف گسترده ای از نوار چسب ها در ضخامت ها، طول ها و عرض های مختلف در شرکت لیندا تولید می شود. این تنوع زیاد، امکان انتخاب بهترین گزینه را برای کاربرد‌های مختلف فراهم می کند.

همچنین، نوار چسب های این شرکت از مواد اولیه با کیفیت ساخته می شوند و چسبندگی بسیار بالایی دارند. این امر باعث می شود تا نوار چسب ها در برابر شرایط مختلف محیطی مقاوم بوده و عمر طولانی تری نسبت به سایر چسب ها داشته باشند.

چسب های نواری در ضخامت 30 تا 60 میکرون با چسبندگی بالا و طول 90 تا 1000 یارد، جزو محصولات این شرکت است و شما با خرید عمده چسب نواری، می توانید از آن استفاده کنید.

مشاوره رایگان، پاسخگویی و ارسال سریع و…

یکی دیگر از خدمات و مزایایی که در شرکت چسب لیندا خدمت شما عزیزان ارائه می شود؛ دریافت مشاوره رایگان، همراه با پاسخگویی و ارسال سریع است؛ زیرا این شرکت با در دسترس قرار دادن این خدمات، تلاش میکند تا تجربه خریدی رضایت بخش را برای مشتریان خود فراهم کند.

کارشناسان شرکت آماده پاسخگویی به سؤالات و راهنمایی مشتریان در انتخاب بهترین گزینه هستند؛ همچنین، ارسال سفارشات شرکت، در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده تا مشتریان بتوانند در اسرع وقت نوار چسب مورد نیاز خود را دریافت کنند.

امکان دریافت قیمت های به روز محصولات

شرکت چسب لیندا با ارائه امکان دریافت قیمت عمده و به روز چسب نواری خود، به مشتریان این قابلیت را می دهد تا با آگاهی از آخرین قیمت ها، تصمیم درستی در زمان خرید بگیرند. این شرکت با استفاده از فناوری های روز دنیا، قیمت محصولات خود را به صورت آنلاین و در لحظه به روزرسانی میکند.

مشتریان جهت خرید عمده چسب نواری، می توانند با بررسی وبسایت شرکت چسب لیندا، از آخرین قیمت محصولات باخبر شوند و یا با کارشناسان فروش شرکت در تماس باشند.

دریافت خدمات پس از فروش

شرکت لیندا، با ارائه خدمات پس از فروش کالا، به مشتریان این اطمینان را می دهد که در صورت بروز مشکل برای محصولات خریداری شده، میتوانند از خدمات و پشتیبانی بهره مند شوند. این خدمات شامل موارد زیر است:

  1. تضمین کیفیت محصولات

  2. گارانتی تعویض محصولات

  3. و…

در مجموع، با ارائه بهترین خدمات و مزایای متنوع، سعی داریم پخش نوار چسب عمده را به بهترین نحو احسن انجام داده و بهترین گزینه موجود را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

خرید عمده چسب نواری از کارخانه، چه میزان هزینه ها را کاهش خواهد داد؟

همانطور که گفته شد، خرید عمده چسب‌ نواری، از کارخانه میتواند به میزان قابل‌ توجهی، باعث کاهش هزینه ها شود. این امر به دلیل حذف واسطه ها و ارائه محصولات با قیمت کارخانه است. در بخش بعدی بررسی کامل تری در ارتباط با این موضوع خواهیم داشت.

حذف واسطه ها

همزمان با خرید چسب نواری از کارخانه، واسطه ها به صورت کامل حذف می شوند. همانطور که می دانید، یک واسطه‌ معمولاً مبلغی را به عنوان سود برای خود بر قیمت محصولات اضافه می کند. بنابر این، حذف این افراد از معاملات، باعث کاهش قیمت عمده نوار چسب میشود که این می تواند میزان هزینه شما برای خرید را کاهش دهد.

ارائه محصولات با قیمت کارخانه

شرکت های تولید کننده چسب نواری، محصولات خود را با قیمت کارخانه به مشتریان عمده، عرضه میکنند و این امر باعث کاهش هزینه ها برای تمامی مشتریان خواهد شد.

تخفیفات و پیشنهادات ویژه

مراکز تولید کننده، اغلب تخفیفات و پیشنهادات ویژه ای برای مشتریان با خرید عمده در نظر میگیرند که همگی این تخفیفات و پیشنهادات می‌تواند در کاهش قیمت عمده نوار چسب در ایران، مؤثر واقع شود؛ بنابر این جهت خرید چسب نواری به صورت عمده و کاهش هزینه ها، می‌توانید از طریق شرکت لیندا، اقدام کنید.

خرید عمده چسب نواری از شرکت چسب لیندا

در این نوشته به بررسی کامل خرید چسب نواری به صورت عمده و عوامل مربوط به آن پرداختیم. طی این مطلب دریافتیم خرید عمده چسب از کارخانه لیندا، مزایای زیادی نسبت به خرید از فروشگاه های سطح شهر دارد. زیرا در خرید عمده نوار چسب، مشتریان دیگر مجبور به پرداخت سود متعلق به فروشنده نیستند و میتوانند با قیمتی مناسبتر محصولات مورد نیاز خود را خریداری کنند.

علاوه بر این، با خرید عمده چسب از شرکت لیندا، مشتریان میتوانند از هزینه های ارسال یا رفت و آمد به کارخانه صرفه جویی کنند.

همچنین، لازم است بدانید در صورت خرید غیر حضوری از چسب لیندا، امکان دریافت کاتالوگ محصولات وجود دارد. این کاتالوگ امکان مقایسه هر نوع کالا را با توجه به کیفیت و قیمت فراهم کرده و به این شکل، انتظارات تمامی مشتریان در انتخاب و خرید برآورده میشود.

شما همراهان عزیز می‌توانید، از طریق راه های ارتباطی زیر با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و پس از دریافت مشاوره رایگان، اقدام به ثبت سفارش کنید.

در صورت داشتن هر گونه سؤال یا ابهامی در این زمینه، می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها آن را با ما به اشتراک بگذارید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نجفی راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09123456279
واتساپ واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: chasbcoIran@
ایمیل پست الکترونیکی: info@lindatape.ir

2 دیدگاه برای “خرید عمده چسب نواری از تولید کننده به قیمت درب کارخانه

  1. سبحانی گفته:

    ما برای ادارمون یه کارتن نوار چسب تحریر نیاز داریم. خواستم بپرسم امکان خرید 1 کارتن هم وجود داره؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *