تولید کننده چسب نواری {با بهترین قیمت} در انواع مختلف

تولید کننده چسب نواری

شرکت لیندا به عنوان تولید کننده چسب نواری، با افتخار، بهترین و با کیفیت ترین چسب ها را تولید کرده و به دست مشتریان خود میرساند. چسب نواری یکی از پر مصرف ترین کالاها محسوب میشود. نه تنها در صنعت، بلکه مصرف خانگی این محصول نیز بسیار بالا است. امروزه انواع بسیار زیادی از چسب نواری به دلیل نیاز بازار، تولید می‌شوند که شما می‌توانید با در نظر گرفتن نیاز خود، یکی از آنها را انتخاب کرده و تهیه کنید.

بزرگترین کارخانه تولید نوار چسب در ایران

هر کدام از انواع چسب‌های نواری، کاربردی متفاوت دارند. معمولا بسیاری از تولید کنندگان نوار چسب در ایران، به تولید یکی از این انواع پرداخته و تنوع محصول بالایی را ارائه نمی‌کنند. یکی از المان های اصلی یک تولید کننده بزرگ چسب نواری نیز، داشتن تنوع بالا و فراهم کردن مدلهای مختلف است.

علاوه بر این، کارخانه باید نرخ تولید بالایی داشته و محصولات را در کمترین زمان ممکن، تولید و به دست مشتریان برساند. به نحوی که نیاز بازار کاملا تامین شود.

با این اوصاف، شرکت لیندا به عنوان بزرگترین شرکت تولید کننده‌ چسب نواری، نه تنها در حال تولید گستره‌ وسیعی از انواع چسب است و با داشتن نرخ تولیدی بالا نیاز بازار را به بهترین نحو تامین می‌کند. با توجه به این مسئله، شما میتوانید در هر زمان، اقدام به خرید عمده چسب نواری از کارخانه کنید.

بزرگترین کارخانه تولید نوار چسب در ایران
 بزرگترین کارخانه تولید نوار چسب در ایران

تولید انواع نوار چسب با بالاترین کیفیت

هر کدام از انواع نوار چسب، کاربرد به خصوصی دارد. به همین دلیل باید دقت داشته باشید محصولی را تهیه کنید که بتواند پاسخگوی نیازهایتان باشد.

به طور کلی چسب های نواری شیشه ای به دو دسته‌ چسب های پهن و چسب های تحریر تقسیم بندی میشوند. اما اگر بخواهیم نگاهی ریز بینانه داشته باشیم، می‌توانیم آن را برحسب نوع مصرف، به دسته های دقیق تری تقسیم بندی کنیم که عبارتند از:

چسب نواری برای مصارف خانگی

شرکت تولید کننده چسب نواری لیندا، سابقه‌ای طولانی در تولید انواع نوار چسب برای مصارف خانگی دارد. این نوع چسب‌ها معمولا در عرض 2 سانت و طول 36 یارد و عرض 5 سانت و طول 90 یارد ساخته می‌شوند. اغلب چسب‌های نواری که برای مصارف خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرند، عرضی باریک دارند؛ البته چسب‌های پهن نیز موجود بوده و می‌توانید در صورت نیاز آن‌ها را تهیه کنید.

چسب نواری برای مصارف خانگی
چسب نواری برای مصارف تولیدی در مقیاس کوچک

چسب نواری برای مصارف تولیدی در مقیاس کوچک

از دیگر انواع چسب نواری، می‌توان به چسب‌هایی اشاره کرد که برای کارگاه‌های تولیدی کوچک ساخته می‌شوند. طول این چسب‌ها معمولا 90 یارد است. بسته به مورد مصرف، می‌توانید این محصول را در عرض‌ و ضخامت‌های مختلف تهیه کنید. لیندا به عنوان یک تولید کننده چسب نواری، همواره در تلاش بوده تا نیازهای صنعت را شناخته و محصولاتی کاربردی را آماده‌سازی کند.

چسب نواری برای مصارف تولیدی در مقیاس بزرگ

معمولا در کارخانه های بزرگ و برای دستگاه های بسته‌بندی، از این نوع چسب استفاده می‌شود. تولید کنندگان نوار چسب در ایران، این محصول را در طول‌های 180 و 500 یارد تولید می‌کنند. شرکت لیندا به عنوان بزرگترین کارخانه تولید نوار چسب پهن، این امکان را فراهم آورده است تا چسب مورد نیاز خود را نه تنها با طول دلخواه، بلکه با عرض و ضخامت دلخواه تهیه کنید.

چسب نواری برای مصارف تولیدی در مقیاس بزرگ
پرمصرف‌ترین نوع چسب نواری در صنعت

پرمصرف ترین نوع چسب نواری در صنعت

یکی از انواع چسب نواری که در صنعت به میزان بسیاری استفاده می‌شود، چسب نواری 5 سانتی 500 یارد است. این طول، هم برای واحدهای تولیدی کوچک و هم برای واحدهای تولیدی بزرگ، میزان مناسبی بوده و به همین دلیل بسیار پرطرفدار است. تقریبا هر تولید کننده چسب نواری، این نوع را در لیست محصولات خود جای داده است.

تفاوت کاربرد نوار چسب پهن و نوار چسب تحریر

هر کارخانه تولید چسب نواری معمولا این دو مدل نوار چسب را تولید می‌کند. تفاوت اصلی این دو، در عرض آنها است. نوار چسب تحریر، عرضی برابر با 1.8 سانتی متر و نوار چسب پهن، معمولا عرضی برابر با 5، 7 یا 10 سانتی متر دارد.

تفاوت عرض این مدل ها، سبب می شود تا هر کدام از آن ها کاربردهای متفاوتی پیدا کنند.

نوار چسب تحریر، همانطور که از اسمش پیدا است، برای چسباندن کاغذ، پلاستیک، مقواهای نازک و… مورد استفاده قرار می‌گیرد. تولید کننده چسب نواری معمولا این محصول را در طول هایی تولید میکند که برای مصارف خانگی مناسب باشد.

از دیگر مدلهایی که هر شرکت نوار چسب در لیست خود دارد، نوار چسب پهن است. این مدل از چسب نواری معمولا در صنایع و در قسمت بسته‌بندی مورد استفاده قرار می‌گیرد. درب کارتن ها توسط چسب نواری پهن بسته شده و به مقصد ارسال میشوند.

امکان سفارشی سازی نوار چسب ها

یکی از بهترین ویژگی‌هایی که شرکت تولیدی نوار چسب لیندا در اختیار مشتریان خود قرار داده است، امکان سفارشی سازی است. بدین معنا که شما می‌توانید ویژگی‌های چسب مورد نظرتان را برای کارشناسان این کارخانه تولید نوار چسب ارسال کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن آن را دریافت کنید.

امکان سفارشی سازی نوار چسب ها
تولید کننده چسب نواری در طول های مختلف

طول نوار چسب

تولیدی چسب نواری لیندا این قابلیت را دارد که چسب‌هایی با طول 90 تا 1000 یارد را تولید کند. معمولا طول‌های 500 یارد به بالا، در بازار موجود نیستند؛ اگر به طول‌های بالا نیاز دارید، لیندا با افتخار به نیاز شما پاسخ خواهد داد.

عرض نوار چسب

از دیگر ویژگی هایی که قابلیت سفارشی سازی آن را دارید، عرض نوار چسب است. در بسیاری از صنایع، چسب هایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که به طور معمول توسط هیچ شرکت چسب نواری، تولید نمی‌شوند و باید عرض مشخصی برای آن‌ها تعیین شود. 

عرض نوار چسب
حلقه چسب پهن با کیفیت

ضخامت نوار چسب

از دیگر المان‌های مهم در تولید چسب های نواری، ضخامت است. در مصارف خانگی، ضخامت اهمیت چندانی ندارد اما در مورد مصارف صنعتی، میزان ضخامت چسب از اهمیت بالایی برخوردار است. شرکت نوار چسب لیندا به واسطه‌ دستگاه‌های پیشرفته و امکانات به‌روز، این قابلیت را دارد تا چسب‌های نواری را با ضخامت‌های 30 تا 60 میکرون تولید کند.

چاپ روی نوار چسب

اگر صاحب برند به خصوصی هستید، چاپ روی چسب برای شما بسیار جذاب خواهد بود. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که فرآیند بسته‌بندی، با استفاده از چسب هایی انجام شود که اسم و لوگوی برندشان بر روی آن نقش بسته باشد. اگر به دنبال یک تولید کننده چسب نواری هستید که چسب هایی با اسم و لوگوی مد نظرتان را تولید کند، با کارشناسان لیندا تماس بگیرید؛ کارخانه ساخت چسب نواری لیندا این امکان را دارد که اسم و لوگوی برندتان را روی چسب های نواری چاپ کرده و محصول نهایی را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست شما برساند.

چاپ روی نوار چسب

نحوه تولید چسب های نواری

چسب‌های نواری تاریخچه‌ بلندی دارند. به لطف پیشرفت تکنولوژی، امروزه قادر هستیم تا این چسب‌ها را با کیفیتی بالا و سرعتی بسیار بیشتر از قبل، تولید کنیم. برای ساخت چسب‌های نواری لازم است تا چند مرحله‌ مختلف را طی کنیم؛ در ادامه، به بررسی این مراحل خواهیم پرداخت.

تهیه‌ مواد اولیه

سه نوع ماده‌ی اولیه در تولید نوار چسب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اولین مورد، چسب مایع است. چسب مایع را می‌توان اصلی ترین ماده دانست؛ چرا که در صورت استفاده از چسب مایعی بی‌کیفیت، نوار چسبی که ساخته خواهد شد قطعا از کیفیت بالایی برخوردار نخواهد بود. معمولا هر تولید کننده چسب نواری، از فرمولاسیون خاصی برای چسب مایع خود استفاده می‌کند.

دومین موردی که در کارخانه ساخت چسب نواری استفاده می‌شود، فیلم BOPP است. این فیلم از جنس پلاستیک بوده و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سومین لازمه‌ تولید چسب‌های نواری، کاغذ لوله‌ای یا حتی لوله‌های پلاستیکی باریک است. چسب نواری پس از این که تولید می‌شود، روی این لوله‌ها پیچیده شده و به بازار عرضه خواهد شد.

عملیات کوتینگ یا پوشش‌دهی

در ابتدا، فیلم BOPP باز شده و توسط چسب مایع پوشش داده می‌شود؛ این عملیات، کوتینگ نام دارد. کوتینگ باید بسیار دقیق انجام شود؛ چرا که باید تمامی سطح فیلم پوشش داده شده و همچنین ضخامت چسب مایعی که روی فیلم قرار می‌گیرد، باید مقداری دقیق باشد.

چاپ اسم و لوگو

تولید کننده چسب نواری در صورت تمایل می‌تواند پس از انجام کوتینگ، نسبت به چاپ اسم و لوگوی خود اقدام کند. همانطور که قبل‌تر نیز گفته شد، در تولیدی چسب نواری لیندا، این امکان فراهم شده است که به سفارشی‌سازی این بخش بپردازید؛ شما می‌توانید برای تقویت برندینگ محصولات، چسب‌هایی ویژه با اسم و لوگو برند خودتان را داشته باشید.

عملیات خشک کردن

در این بخش، چسب مایعی که هنگام کوتینگ روی فیلم BOPP پاشیده شده است، خشک می‌شود. گرمایش باید به نحوی باشد که فیلم، آسیبی نبیند.

پیچیدن فیلم روی لوله‌ی کاغذی یا پلاستیکی

هنگامی که چسب مایع کاملا خشک شد، فیلم آغشته به چسب، روی لوله‌های کاغذی یا پلاستیکی پیچیده می‌شود. این پیچش با توجه به طولی که برای محصول نهایی در نظر گرفته شده است انجام خواهد شد.

عملیات برش

تولید کننده چسب نواری با توجه به عرضی که برای نوار چسب در نظر گرفته است، عملیات برش را انجام می‌دهد. اگر به چسب‌های نواری عریض نیاز دارید، می‌توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان کارخانه چسب نواری لیندا، سفارش خود را ثبت کنید.

نحوه تولید چسب های نواری
نحوه تولید چسب های نواری

نکات مهم هنگام خرید چسب نواری

برای این که خریدی موفق را تجربه کنید، نیاز است تا فاکتورهای مختلفی را مد نظر داشته باشید. تولید چسب‌های نواری امری تخصصی است و نکات حائز اهمیت زیادی در فرآیند تولید وجود دارند که در صورت عدم رعایت آن‌ها، محصول تولیدی کیفیت خوبی نخواهد داشت. لیندا به‌عنوان یک تولید کننده چسب نواری، همواره در تلاش است تا تمامی ویژگی‌های یک نوار چسب باکیفیت را در نظر داشته و محصولات خود را طبق این پارامترها تولید کند. در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های یک چسب نواری باکیفیت خواهیم پرداخت.

کیفیت مواد اولیه

اولین نکته‌ای که یک شرکت تولیدی نوار چسب ملزم به رعایت آن است، استفاده از مواد اولیه‌ باکیفیت است. گاهی اوقات چسب‌های نواری باید تا چند سال کار کنند؛ با توجه به این موضوع، استفاده از مواد اولیه‌ی بی‌کیفیت می‌تواند مشکلاتی همچون فاسد شدن چسب را در پی داشته باشد.

یکنواختی ضخامت

از دیگر موارد پر اهمیت در تولید چسب های نواری، یکنواختی ضخامت در تمامی طول چسب است. این موضوع شاید در نگاه اول از اهمیت چندانی برخوردار نباشد؛ اما در بسیاری از مصارف صنعتی، یکنواخت نبودن ضخامت می‌تواند مشکل‌ساز باشد؛ برای مثال یکی از مشکلاتی که عدم یکنواخت بودن ضخامت می‌تواند ایجاد کند، پارگی ناخواسته است. لیندا به‌عنوان به‌روزترین تولید کننده چسب نواری، همواره از خطوط تولیدی استفاده می‌کند که دقت لازم برای یکنواخت نگه داشتن ضخامت نوار چسب را داشته باشند.

کشسانی نوار چسب

از دیگر نکاتی که در تولید چسب‌های نواری حائز اهمیت است، کشسانی است. یک چسب نواری باکیفیت باید کشسانی متعادلی داشته باشد. سفت بودن بیش از حد چسب می‌تواند عملکرد آن را مختل کند؛ همچنین کشسان بودن بیش از حد نیز می‌تواند دردسرساز باشد.

معتبر بودن برند تولید کننده

ساده‌ترین راه برای انجام خریدی مطمئن، بررسی اعتبار تولید کننده است. سابقه‌ کارخانه ساخت چسب نواری لیندا، کاملا بیانگر اعتبار این شرکت است. شما می‌توانید با اطمینان خاطر، هر کدام از چسب‌های نواری تولید شده توسط این کارخانه را خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.

چسبندگی بالا

از دیگر مواردی که یک تولید کننده چسب نواری باید رعایت کند، چسبندگی بالای چسب‌ها است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که چسبی نواری را خریداری کرده و هنگام استفاده، متوجه شده باشید که متاسفانه چسبندگی کالا به اندازه‌ی کافی نیست. برای رسیدن به چسبندگی بالا، نیاز است تا فرمولاسیونی تخصصی مورد استفاده قرار گرفته باشد.

خرید عمده به صورت مستقیم و بدون واسطه

برخی از کارخانه ها و واحدهای تولیدی، حجم بالایی از چسب نواری را مصرف میکنند. چسب های نواری در بخش های مختلف صنعت به‌خصوص در فرآیند بسته‌بندی، نقش بسیار مهمی دارند؛ با توجه به این موضوع، خرید چسب نواری به‌صورت تکی و غیرعمده، به‌صرفه نخواهد بود. شرکت تولیدی نوار چسب لیندا، این قابلیت را فراهم کرده است که بدون دخالت هرگونه واسطه‌ای، چسب نواری مورد نظر خود را خریداری کنید.

لیندا به عنوان یک تولید کننده چسب نواری، به خوبی با بازار نوار چسب‌ها آشنا است. اختلاف قابل توجهی بین قیمت درب کارخانه و قیمتی که چسب را در بازار تهیه می‌کنید، وجود دارد؛ با توجه به این موضوع، پیشنهاد می‌کنیم که اگر حتی واحد تولیدی کوچکی هستید، چسب نواری را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری کنید. این کار در طولانی مدت سبب خواهد شد تا به میزان زیادی در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

ارائه مشاوره رایگان

بهترین راه برای تشخیص این که به چه نوع چسبی نیاز دارید، دریافت مشاوره از یک تولید کننده چسب نواری است. لیندا به عنوان یک تولید کننده نوار چسب با سابقه‌ بالا، افتخار همکاری با صنایع مختلفی را داشته است. مجموع همکاری‌ها، به کسب تجربه‌ای کم‌نظیر ختم شده است. اگر قادر به تشخیص چسب نواری مناسب نیستید، می‌توانید با کارشناسان لیندا تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

همچنین در صورتی که قصد دارید نوار چسب مخصوص خود را داشته باشید، می‌توانید از مشاوره کارشناسان استفاده کرده و سپس تصمیم نهایی را اتخاذ کنید.

پاسخگویی و ارسال سریع محصولات

از ویژگی های مثبت کارخانه چسب نواری لیندا، پاسخگویی و ارسال سریع محصولات است. به عنوان یک تولید کننده چسب نواری، خود را موظف می‌دانیم که همواره پاسخگوی دغدغه‌های مشتریان خود بوده و سفارشات آنها را در سریعترین زمان ممکن آماده و ارسال کنیم.

یکی از اصولی که اهمیت بالایی برای کارخانه نوار چسب لیندا دارد، وقت‌شناسی است. در صورتی که کالاهایی مانند نوار چسب به‌موقع به دست تولیدکنندگان نرسد، این امکان وجود دارد که بخشی از خط تولید کاملا متوقف شود؛ با توجه به این موضوع، کاملا خود را نسبت به تامین به‌موقع نوار چسب موظف می‌دانیم.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نجفی راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09123456279
واتساپ واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: chasbcoIran@
ایمیل پست الکترونیکی: info@lindatape.ir

1 دیدگاه برای “تولید کننده چسب نواری {با بهترین قیمت} در انواع مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *