چسب شیشه ای عمده از کجا بخریم؟

خرید عمده چسب شیشه ای از کارخانه

چسب شیشه ای از جمله وسایلی است که در خانه و محل کار همه افراد پیدا می‌شود. تفاوتی ندارد که محصل باشید یا کارمند، خانه‌دار باشید یا در مغازه کار کنید؛ چسب شیشه ای یکی از وسایل مورد نیاز شما است. جالب است بدانید که این نوع چسب یکی از حیاتی ترین و مهم ترین ابزار صنعت بسته بندی به شمار می‌آید و بسیاری از کسب و‌ کارها به آن نیاز دارند؛ به همین دلیل است که آن‌ها به خرید چسب شیشه‌ ای عمده می‌پردازند. در این مقاله به معرفی این چسب و بهترین مرجع فروش عمده چسب شیشه ای خواهیم پرداخت.

بهترین مرجع پخش عمده نوار چسب شیشه ای

شرکت چسب لیندا یکی از شرکت‌های پیشرو ایرانی در زمینه تولید انواع چسب های شیشه ای بوده و آنها را با قیمت رقابتی به بازار عرضه می کند. از مهم ترین مزایای خرید عمده چسب نواری از این شرکت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان چاپ انواع لوگو و طرح روی چسب های نواری و پهن با بالاترین کیفیت

  • خرید مستقیم، مقرون به صرفه و بدون واسطه از کارخانه

  • تولید انواع چسب شیشه ای با ضخامت بین 30 تا 60 میکرون

  • حذف محدودیت طول چسب ها و تولید آنها با طول‌هایی بین 90 تا 100 یارد

  • ارائه مشاوره رایگان توسط متخصصین تیم

  • پاسخگویی و ارسال سریع تمامی محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن

شما می توانید قیمت چسب شیشه ای عمده را به صورت روزانه از سایت یا کارشناسان ما استعلام بگیرید. همواره به خاطر داشته باشید که قیمت عمده نوار چسب های وارداتی بسیار بالاتر از قیمت عمده چسب نواری تولید داخل است. اما تفاوت قابل قبول و مشخصی بین نمونه های داخلی و خارجی وجود ندارد و می توانید با خیال راحت به خرید از مراجع فروش داخلی بپردازید.

از طرف دیگر چاپ روی چسب ها هزینه زیاد و هنگفتی ندارد. شما میتوانید با صرف هزینه ای مقبول، به رشد برند و بالابردن کلاس کاری خود کمک شایانی کنید.

اگر در زمینه تولید چسب، کاربرد های آن ها و… سؤالی داشتید، کافی است با شماره تلفن ۰۹۱۲۴۵۷۸۳۷۴ تماس بگیرید.

نکات مهم هنگام خرید چسب پهن شیشه‌ ای عمده چه هستند؟

بهتر است هنگام خرید چسب پهن شیشه ای عمده به موارد زیر توجه کنید:

به کاربرد چسب دقت کنید

همواره به خاطر داشته باشید که انتخاب چسب نواری یا پهن باید بر اساس کاربرد آن ها صورت بگیرد. اگر قصد چسباندن چند کاغذ را دارید، چسب های نواری تحریر بهترین گزینه هستند؛ همچنین این چسب ها بیشترین کاربرد را در اداره ها دارند؛ بنابر این خرید چسب شیشه ای عمده را به این گروه از کسب و‌ کارها پیشنهاد می‌کنیم.

از طرف دیگر اگر به دنبال بسته بندی کارتن های بزرگ یا به عبارت ساده‌تر بسته بندی محصولات مختلف هستید، بهتر است به سراغ مرجع معتبر فروش عمده چسب شیشه ای بروید.

ضخامت چسب را درست انتخاب کنید

اگر برای بسته بندی به چسب پهن نیاز دارید و از کارتن های ضخیم با پوشش های پرزدار استفاده می‌کنید، بهتر است به سراغ نوار چسب هایی بروید که بالای 40 میکرون ضخامت دارند؛ این نوع بسته بندی ها عموماً به چسب قدرتمندتر برای حفظ انسجام خود نیاز خواهند داشت. از طرف دیگر اگر از فوم‌ها و پلاستیک های حباب دار استفاده می‌کنید، می توانید از چسب هایی با ضخامت زیر 40 میکرون بهره ببرید؛ لازم به ذکر بوده که اگر روی بسته‌بندی گردوخاک نشسته باشد، باید از چسب‌هایی با بیش از 40 میکرون ضخامت استفاده کنید.

قیمت چسب شیشه ای عمده

همواره به خاطر داشته باشید که قیمت بالاتر، تضمین گر کیفیت نیست. شما باید از مرجعی معتبر نسبت به خرید چسب شیشه ای عمده اقدام کنید. شرکت چسب لیندا یکی از شرکت های پیشگام در تولید و پخش عمده نوار چسب شیشه ای بوده که با ارائه قیمت های رقابتی، خریدی مطمئن و با کیفیت را برایتان رقم خواهد زد.

انواع چسب شیشه ای کدام اند؟

چسب‌های شیشه‌ای عموماً به دودسته نوارچسب‌های معمولی یا باریک و نوارچسب‌های پهن تقسیم می‌شوند.

نوار چسب معمولی

این نوارچسب‌ها در مقایسه با چسب‌های پهن کاربرد بسیار عمومی‌تری دارند و به همین دلیل است که بسیاری از ادارات و شرکت‌ها نسبت به خرید چسب شیشه ای عمده اقدام می‌کنند. از این نوع چسب‌ها در چسباندن قطعات کاغذ، قطعات پلاستیکی سبک، اتصالات موقت اشیا کوچک، بعضی تکنیک‌های نقاشی و… استفاده می‌شود.

این نوار چسب ها جنبه فانتزی نیز دارند. شما می‌توانید با سفارش طرح اختصاصی خود به شرکت چسب لیندا، چسب های مخصوص با طرح یا لوگوی مدنظر را تحویل بگیرید. طرح شما روی فیلم نوار چسب چاپ شده و بسیار منحصر به فرد جلوه می کند.

نوار چسب‌های پهن

چسب های پهن از جمله رایج‌ترین و صنعتی ترین چسب های حال حاضر بازار به شمار می‌آیند که عموماً آن‌ها را با عنوان چسب 5 سانتی‌متری می‌شناسیم. چسبندگی این چسب‌ها بسیار زیاد بوده و ضخامت آن‌ها بسته به کاربرد افراد متفاوت است. فروش چسب پهن شیشه ای عمده بسیار صورت می‌گیرد؛ زیرا صنایع و کسب‌و‌کارهای بزرگ نسبت به استفاده از آن‌ها اقدام می‌کنند. این چسب‌ها بیشترین کاربرد را در صنایع بسته‌بندی دارند و بیشتر با فیلم‌های شفاف تولید می‌شوند؛ البته لازم به ذکر بوده که شرکت چسب لیندا نسبت به تولید چسب‌های پهن رنگی یا چاپی نیز اقدام می‌کند؛ اما چرا استفاده از چسب‌های پهنی که روی آن‌ها لوگو یا طرح اختصاصی چاپ شده محبوبیت فراوانی دارد؟

  1. این چسب‌ها به برندسازی کسب‌و‌کار شما کمک شایانی می‌کنند. در واقع شما با چسباندن آن‌ها روی کارتن‌های بسته‌بندی، فعالیت و حرفه کاری خود را از سایر رقبا متمایز می‌کنید.

  2. افرادی که نسبت به خرید چسب شیشه ای عمده اقدام می‌کنند از مزایای تبلیغات آن نیز بهره‌مند می‌شوند. در واقع هر شخصی که جعبه‌های بسته‌بندی کار شما را ببیند، کنجکاو می‌شود و همین کنجکاوی، موجب تثبیت نام برند شما در ذهنش خواهد شد.

شما می‌توانید طرح‌های خود را به‌صورت رنگی و با بالاترین کیفیت ممکن در مجموعه چسب لیندا به چاپ برسانید و گامی مهم در راستا برندسازی و تبلیغات خود بردارید.

انواع چسب شیشه ای کدام اند؟
 انواع چسب شیشه ای کدام اند؟

کدام کسب و‌ کارها باید نسبت به خرید چسب شیشه ای عمده اقدام کنند؟

بسیاری از کسب‌وکارها به خرید عمده چسب‌های نواری و پهن نیاز دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صنایع کابینت سازی

چسب های پهن از جمله ابزارهای مورد نیاز کابینت سازها هستند؛ زیرا از این چسب ها به‌عنوان اتصال موقت استفاده می کنند؛ چسب های پهن تا زمان خشک شدن چسب های چوب، به حفظ انسجام کابینت ها کمک می‌کنند.

صنایع بسته بندی در تمامی کسب و‌ کارها

چسب پهن از جمله ابزارهای پرکاربرد صنایع بسته بندی به شمار می آید و از آن ها برای حفظ ساختمان بسته ها استفاده می کنند. عموماً این چسب ها در بخش های درز و ورودی کارتن ها چسبانده می شوند و شفاف هستند؛ اما اگر آن‌ها را از نوع چاپی سفارش دهید، جعبه ها ظاهری جذاب تر و متمایزتر به خود می گیرند و جلب توجه می کنند. همانطور که گفته شد این کار به برندسازی و تبلیغات کسب و‌ کار شما کمک شایانی خواهد کرد.

صنایع مبلمان و چوب

در صنایع مبلمان به‌وفور از فوم و پلاستیک‌های حباب‌دار برای جلوگیری از ضربه‌ خوردن وسایل هنگام جابه‌جایی استفاده می‌شود. برای اتصال این پلاستیک و فوم‌ها به وسایل از چسب پهن استفاده می‌شود.

اداره ها و مدارس

هیچ‌کس نمی‌تواند استفاده مکرر چسب‌ نواری در اداره ها و مدارس را انکار کند؛ بنابراین بهتر است برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها نسبت به خرید چسب شیشه ای عمده اقدام کنید. استفاده از چسب‌های پهن نیز در جلد گرفتن کتاب‌ها استفاده می‌شود.

به‌طورکلی می‌توان گفت که چسب‌های پهن علاوه بر مصارف صنعتی، به صورت رایج در خانه‌ها نیز مورداستفاده قرار می‌گیرند.

چسب شیشه ای را بشناسید

چسب شیشه ای یکی از رایج ترین انواع چسب ها در بازار است که کاربردهای فراوانی دارد. از این چسب با عنوان های مختلفی از جمله نوار چسب کریستال، نوار چسب نامرئی، چسب بسته بندی و… یاد می‌شود. عموماً این چسب ها از دولایه ساخته می‌شوند و بسته به سفارش کارفرما، ابعاد تولیدی آنها نیز متفاوت است. بیشتر افراد برای خرید چسب شیشه ای عمده به نوار چسب های PSA روی می‌آورند؛ این نوار چسب ها حساس به فشار هستند؛ برای چسباندن آن‌ها به سطوح تنها کافی است دست خود را روی آنها قرار داده و کمی فشار دهید. فشار و حرارت دست شما پارامترهای مورد نیاز چسب های PSA به شمار می‌آیند.

از مهم ترین مزیت های چسب های شیشه ای نیز می‌توان به همین استفاده آسان آن‌ها اشاره کرد. عدم نیاز به موادی مانند آب و حرارت بالا (حرارتی بیشتر از حرارت دست‌ها) برای چسبیدن، آن‌ها را بیش از پیش محبوب ساخته است.

چسب شیشه ای را بشناسید
 چسب شیشه ای را بشناسید

مهم ترین ویژگی های یک چسب شیشه ای خوب چیست؟

بدون شک داشتن اطلاعات کافی می‌تواند زمینه ساز یک خرید مطمئن و با کیفیت باشد؛ بنابر این قبل از خرید چسب شیشه ای عمده باید نکات زیر را بدانید و آن‌ها را طی فرایند خرید اعمال کنید.

کیفیت چسبندگی را چک کنید

یک چسب باکیفیت، قدرت چسبندگی بالایی دارد و به‌هیچ‌عنوان با اعمال فشار کم از سطح جدا نمی‌شود. بهتر است قبل از خرید عمده چسب، آن را تست کنید. ابتدا بخشی از نوارچسب موردنظر را از رول جدا کرده و آن را به سطح مدنظر بچسبانید. اگر چسب بدون نیاز به انرژی یا فشار خاصی از سطح جدا شد، یعنی آن نوارچسب کیفیت خوبی ندارد. در این مواقع بهتر است به‌کل نوع چسب را عوض یا از نوارچسب‌هایی با ضخامت بیشتر استفاده کنید.

کیفیت چسبندگی چسب شیشه ای را چک کنید

مقاومت کششی چسب را به چالش بکشید

بعد از چسبندگی، کشش لایه آستر یا فیلم چسب مهم‌ترین نکته‌ای است که باید به آن توجه کنید. این ویژگی زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که شما بخواهید از آن‌ها برای چسباندن جعبه‌های بسته‌بندی استفاده کنید. بعد از قراردادن وسایل و اجناس داخل فضای بسته‌ها، جعبه‌های بسته‌بندی سنگین می‌شوند و فشاری رو به بیرون ایجاد می‌کنند. چسب موردنظر شما باید به‌گونه‌ای تولید شده باشد که بتواند این فشار را تحمل کند و پیکره بسته را به‌ شکلی مستحکم نگه دارد.

عدم شیره دادن از کناره چسب

هنگام خرید عمده نوار چسب حتماً به کناره‌های رول دست بزنید. اگر اطراف رول چسبناک بود، یعنی آن چسب از کیفیت مناسبی برخوردار نیست. اگر اطراف آن چسبناک بود، اصطلاحاً به آن شیره دادن بویین گفته می‌شود که ویژگی نامناسبی برای چسب های شیشه ای به‌شمار می‌آید.

عدم شیره دادن از کناره چسب شیشه ای

بهترین مرکز پخش عمده نوار چسب شیشه ای

شرکت چسب لیندا یکی از شرکت های پیشرو ایرانی در زمینه تولید انواع چسب های شیشه ای بوده و آنها را با قیمت رقابتی به بازار عرضه می کند. از مهم ترین مزایای خرید عمده نوار چسب شیشه ای از این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان چاپ انواع لوگو روی چسب های نواری و پهن با بالاترین کیفیت

  • خرید مستقیم، مقرون به صرفه و بدون واسطه از کارخانه

  • تولید انواع چسب شیشه ای با ضخامت بین 30 تا 60 میکرون

  • حذف محدودیت طول چسب ها و تولید آنها با طول هایی بین 90 تا 100 یارد

  • ارائه مشاوره رایگان توسط متخصصین تیم

  • پاسخگویی و ارسال سریع تمامی محصولات در کوتاه ترین زمان ممکن

شما می‌توانید قیمت چسب شیشه ای عمده را به صورت روزانه از سایت یا کارشناسان شرکت چسب لیندا استعلام بگیرید. همواره به خاطر داشته باشید که قیمت چسب های وارداتی بسیار بالاتر از چسب های شیشه ای تولید داخل است؛ و تفاوت قابل قبول و مشخصی بین نمونه های داخلی و خارجی وجود ندارد و می توانید با خیال راحت به خرید از مراجع فروش داخلی بپردازید.

از طرف دیگر چاپ لوگو و طرح روی چسب ها هزینه زیاد و هنگفتی ندارد. شما می‌توانید با صرف هزینه ای مقبول، به رشد برند و بالا بردن کلاس کاری خود کمک شایانی کنید. اگر در زمینه تولید چسب، کاربردهای آن‌ها و… سؤالی داشتید، کافی است با شماره تلفن 09123456279 تماس بگیرید.

بخش های تشکیل دهنده چسب های شیشه‌ای چه هستند؟

اگر قصد خرید یا فروش عمده چسب شیشه ای را دارید، بهتر است ابتدا با بخش های مختلف آن آشنا شوید. عموماً نوار چسب ها از دو بخش سلفون و لایه چسبنده تشکیل میشوند. لازم به ذکر بوده که لایه سلفون نام های دیگری همچون آستر نیز دارد. این نوار چسب ها دارای ضخامتی بین 30 تا 65 میکرون هستند و بسته به نوع سطح و کاربرد باید ضخامت مناسب را انتخاب کرد.

جنس سلفون نوار چسب های شیشه ای از چه نوعی است؟

بهتر است بدانید که در واقع لایه فیلم پشتیبان لایه چسبنده به شمار می‌آید و باید به‌گونه‌ای انتخاب شود که بهترین کشسانی و مقاومت را برای چسباندن سطح مد نظر ایجاد کند؛ بنابر این هنگام خرید چسب شیشه ای عمده به جنس آستر یا فیلم آن توجه کنید. از انواع لایه فیلم چسب پهن شیشه ای عمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

پلیمرها، رایج ترین فیلم ها

بهتر است بدانید که پلیمرها از رایج‌ترین انواع فیلم های چسب شیشه ای نواری و پهن به شمار می‌آیند و عموماً شفاف هستند. فیلم بیشتر چسب‌های PSA از مواد پلیمری تهیه می‌شوند.

فیلم‌های پلیمری به‌گونه ای طراحی می‌شوند که امکان رول شدن چسب را به‌وجود می‌آورند؛ به عبارت ساده‌تر این آسترها اجازه می‌دهند که لایه‌های چسب روی‌ هم قرار بگیرند، بدون این که از خاصیت چسبندگی لایه‌های چسبنده آن‌ها کم شود. شرکت چسب لیندا نسبت به تولید و پخش عمده نوار چسب شیشه ای با بالاترین کیفیت اقدام کرده و رضایت مشتری را در اولویت کارهای خود قرار می‌دهد.

فلزها، کاربردی‌ترین فیلم صنعتی

جالب است بدانید که از فلزها نیز برای تولید نوار چسب ها استفاده می‌شود؛ البته لازم به ذکر بوده که عموماً استفاده از لایه های فلزی بیشتر در چسب های پهن شیشه ای به کار می‌رود و بسیار کم پیش می‌آید که نوارچسب‌های باریک (2 و 3 سانتی‌متری) از این لایه فیلم برخوردار باشند. عموماً از فلزهایی مانند مس، آلومینیوم و قلع برای تولید این آسترها استفاده می‌شود. نوار چسب های آلومینیومی برای چسباندن انواع سطوح لمینتی و پایه های پلاستیکی استفاده می شوند و نوار چسب های مسی در تولید چسب های PCB کاربرد دارند. اگر قصد استفاده از این چسب ها را در مکان های مرطوب و درزگیر دارید، پیشنهاد می‌کنیم که از خرید چسب شیشه ای عمده با لایه فیلم سربی بهره ببرید.

بخش های تشکیل دهنده چسب های شیشه‌ای چه هستند؟
بخش های تشکیل دهنده چسب های شیشه‌ای چه هستند؟

جنس رویه چسبناک نوار چسب ها از چه چیزهایی ساخته می‌شود؟

همواره به خاطر داشته باشید که مواد تشکیل دهنده چسب های نواری و پهن باید با دقت خاصی انتخاب شوند تا بهترین کارایی را بسته به سطح مورد نظر از خود نشان دهند. از انواع لایه‌های چسبنده در چسب های نواری و پهن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیلیکون

این نوع چسب شیشه ای بر پایه سیلیکون بوده و دارای خواص ضد آب و مقاومت در برابر حرارت است. این چسب معمولاً برای چسباندن شیشه های پنجره، درب ها و قطعات دیگر شیشه ای استفاده می‌شود.

اپوکسی

این نوع چسب شیشه‌ای بر پایه رزین اپوکسی بوده که دارای خواص مقاومت بالا در برابر حرارت و مواد شیمیایی است.

پلی‌یورتان

این نوع چسب شیشه ای بر پایه پلی‌یورتان بوده که دارای خواص انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر ضربه است.

سودا

این نوع چسب شیشه ای بر پایه سودا بوده که دارای خواص مقاومت در برابر حرارت و مقاومت در برابر مواد شیمیایی است.

مواد اکریلیکی

از مقاوم ترین و بهترین مواد برای تولید لایه چسبنده انواع چسب نواری و پهن می‌توان به مواد اکریلیکی اشاره کرد. بسیاری از شرکت ها در راستا تولید و فروش چسب شیشه ای عمده از مواد اکریلیکی بهره می‌برند؛ زیرا این مواد به زمان بسیار کمی برای چسبیدن به سطوح نیاز دارند.

همواره به خاطر داشته باشید که باید چسب هایی را خریداری کنید که از مواد منقضی شده برای تولید آن ها استفاده نشده باشد. این مواد در افراد حساسیت ایجاد می‌کنند و با عدم چسبیدن به سطوح، تنها زمان و هزینه شما را به هدر می‌دهند. از مهم ترین نشانه های خراب و منقضی شدن نوار چسب ها می‌توان به تغییر رنگ آن ها اشاره کرد. رنگ نوار این چسب ها زرد یا قهوه‌ای شده و عموماً چسبندگی بسیار کمی دارد.

جنس رویه چسبناک نوار چسب ها از چه چیزهایی ساخته می‌شود؟
جنس رویه چسبناک نوار چسب ها از چه چیزهایی ساخته می‌شود؟
جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نجفی راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09123456279
واتساپ واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: chasbcoIran@
ایمیل پست الکترونیکی: info@lindatape.ir

2 دیدگاه برای “چسب شیشه ای عمده از کجا بخریم؟

    • الیاس نائینی گفته:

      با سلام و احترام

      در چسب لیندا، چسب های شیشه ای در انواع مختلفی به تولید می‌رسند که هر کدام آنها طول، عرض و چسبندگی متفاوتی دارند و تعداد هر مدل داخل هر کارتن هم متغیر است. بنابراین با توجه به این مسئله پیشنهاد میکنیم با واحد فروش شرکت در تماس باشید تا راهنمایی و اطلاعات لازم به صورت کامل توسط کارشناسان در اختیار شما قرار گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *