تولید کننده چسب پهن با متریال عالی و تنوع بینظیر

تولید کننده چسب پهن با متریال عالی و تنوع بینظیر

کارخانه چسب پهن لیندا جزو معتبرترین تولیدکنندگان انواع چسب در ایران محسوب می شود. این شرکت نوار چسب پهن، سال هاست که با تولید محصولات متنوع در حال خدمت‌رسانی به مشتریان است و به سراسر ایران نیز محصول ارسال می‌کند. در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل این شرکت و پرفروش ترین محصولاتش بپردازیم  تا در صورت نیاز به خرید چسب پهن عمده بتوانید به صورت مستقیم با کارخانه در ارتباط باشید.

معرفی کارخانه چسب پهن لیندا

کارخانه لیندا بزرگترین تولید کننده چسب پهن در ایران است که به صورت تخصصی در زمینه عرضه انواع چسب پهن و غیره فعالیت می کند. این شرکت از همان ابتدای فعالیت خود تلاش کرده، بهترین تکنولوژی های روز دنیا را برای تولید و عرضه محصولات به‌کار بگیرد.

تمامی کارشناسان این مجموعه، دارای تخصص و تجربه کافی هستند و استانداردهای روز دنیا را برای تولید کالاها به‌کار می برند. از طرفی اعتقاد اصلی مدیران شرکت این است که رضایت مشتریان تنها با ارائه چسب‌هایی با کیفیت و مرغوب به دست می‌آید؛ پس همواره برای این موضوع تلاش می‌کنند.

در نظر داشته باشید که هدف اول این مجموعه کسب سود نیست؛ بلکه تمامی کارکنان کارخانه چسب پهن لیندا برای کسب رضایت سفارش دهندگان کار می‌کنند و در این راستا نیز از انجام هیچ تلاشی سرباز نمی زنند.

این مجموعه در زمینه تولید انواع چسب ها مانند انواع چسب پهن 5 تا 10 سانتی‌متری، برق، کاغذی و غیره فعالیت دارد. با این اوصاف افراد می‌توانند هرنوع سفارشی را در این شرکت ثبت کنند. باید بدانید این کارخانه کالاهای خود را تنها به‌صورت عمده به فروش می‌رساند؛ پس اگر سفارش عمده‌ای دارید با کارشناسان تماس بگیرید.

معرفی کارخانه چسب پهن لیندا
 معرفی کارخانه چسب پهن لیندا

مزایای استفاده از خدمات کارخانه نوار چسب پهن لیندا

مزیت استفاده از محصولات شرکت چسب لیندا شامل موارد زیر است.

تولید و عرضه مستقیم به مشتریان

کارخانه لیندا از جمله تولیدکنندگان اصلی چسب پهن در ایران محسوب می‌شود. این شرکت علاوه بر اینکه بهترین متریال و دستگاه‌ها را در تولید محصولاتش به کار می‌برد، آن‌ها را بدون واسطه و با قیمتی بسیار مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. با خرید عمده چسب از این مجموعه، تمام واسطه ها حذف می‌شوند. این شرایط نه تنها هزینه‌های سفارش‌‌دهندگان را کاهش می‌دهد؛ بلکه سوددهی آن‌ها را نیز بیشتر می‌کند؛ زیرا دیگر به دلالا‌ن بازار پولی نمی‌پردازند.

از طرفی هدف اول کارخانه چسب پهن لیندا، تولید کالاهایی با کیفیت است؛ پس سفارش‌دهندگان با خرید از این مجموعه، با یک تیر چند نشان می‌زنند.

تولید و عرضه مستقیم چسب به مشتریان فواید دیگری هم دارد که عبارت‌اند از:

  • ارسال سریع‌تر کالا به مقصد
  • پاسخگویی فوری کارشناسان
  • دریافت مشاوره و راهنمایی از کارشناسان مجموعه لیندا
  • دریافت آخرین قیمت‌ چسب‌های گوناگون
  • بهره‌مندی از خدمات پس‌ازفروش

با بررسی این مزایا متوجه می‌شوید که هدف اول این شرکت به معنای واقعی، خدمت‌رسانی به مردم است.

تولید و عرضه مستقیم چسب پهن به مشتریان از کارخانه
تولید کننده چسب پهن با کیفیت عالی

کیفیت عالی

شاید تصور کنید قیمت مناسب محصولات شرکت چسب پهن لیندا به دلیل کیفیت پایین آن‌ها است؛ در حالی که اصلا اینطور نیست. این کارخانه بهترین متریال را در تولید به کار می‌برد؛ به‌گونه‌ای که قدرت بالای چسبندگی محصولات آن در بازار زبانزد است. سفارش‌دهندگان از این بابت نیز هیچ نگرانی نخواهند داشت.

تنوع بالای محصولات

تفاوتی ندارد، چسب پهن شیشه‌ای بخواهید یا چسب برق، کاغذی و غیره؛ درهرحال می‌توانید همه آن‌ها را بدون واسطه از کارخانه چسب پهن لیندا تهیه کنید. خوشبختانه تنوع چسب‌های این شرکت بسیار بالاست. همه مدل‌ها نیز با شرایط فروش یکسانی به سفارش‌دهندگان عرضه می‌شوند.

تولید چسب پهن در تنوع بالا
خرید چسب پهن عمده از تولید کننده به صورت آنلاین

فروش آنلاین

این روزها دیگر مردم به خرید حضوری علاقه‌ای ندارند؛ زیرا آن‌ها می‌توانند به جای صرف زمان زیاد در شهر و ترافیک، تنها با چند کلیک کالاهای متنوعی را خریداری کنند. شرکت چسب لیندا نیز با توجه به این موضوع، محصولات خود را از طریق سایت هم به فروش می‌رساند. تنها کافی است سفارش‌دهندگان وارد سایت شوند و سفارش خود را ثبت کنند تا در اسرع وقت به دستشان برسد. اگر افراد قبل از خرید، پرسشی هم داشته باشند؛ کارشناسان این شرکت به آن‌ها پاسخ می‌دهند.

مشاوره رایگان

تولید کننده چسب پهن لیندا، امکان مشاوره رایگان را نیز برای تمامی سفارش‌دهندگان فراهم کرده‌ است تا آن‌ها با اطمینان خاطر بیشتری محصول موردنظر خود را تهیه کنند. در این جلسه رایگان، یکی از کارشناسان خبره کارخانه آماده پاسخگویی به همه سوالات شماست تا ابهامات ذهنی‌تان برطرف شود.

مشاوره رایگان خرید عمده چسب پهن
تولید چسب پهن با امکان سفارشی سازی

سفارشی سازی چسب های پهن

یکی از بزرگ‌ترین مزایای سفارش از کارخانه چسب پهن این است که سفارش‌دهندگان می‌توانند لوگو یا شعار برند خود را روی چسب موردنظرشان حک کنند. اگر یک فروشگاه آنلاین دارید و هرروزه در حال ارسال کالا به مناطق مختلف هستید، حتما از این قابلیت استفاده کنید. سفارشی‌سازی چسب‌ها یک روش تبلیغ عالی محسوب می‌شود که به شما کمک می‌کند، برند خود را در ذهن مخاطبانتان حک کنید.

ارائه محصولات با قیمت عالی

بزرگترین مزیت خرید از شرکت لیندا، قیمت‌های مناسب محصولات آن است. مدیران این مجموعه با یک قیمت‌گذاری درست و منصفانه، شرایط افراد مختلف را در نظر گرفته‌اند تا همه خریدی مقرون‌به‌صرفه داشته باشند.

تولید کننده چسب پهن با قیمت عالی

معرفی دو محصول مهم کارخانه چسب نواری پهن لیندا

در این بخش قصد داریم دو محصول بسیار پرفروش کارخانه نوار چسب پهن لیندا را به شما عزیزان معرفی کنیم.

نوار چسب پهن

اولین محصول پرفروش این مجموعه، نوارچسب پهن آن است. اغلب کارخانجات و فروشگاه‌های آنلاین برای ارسال کالاهای خود به این نوع چسب نیاز دارند. کارخانه لیندا این محصول را در عرض 5 سانتی متری، 7 سانتی متری، 10 سانتی متری و غیره تولید می‌کند.

در نظر داشته باشید که تنوع این نوع چسب‌ها زیاد است؛ پس قبل از خرید خود باید بدانید به چه نوعی از آن‌ها نیاز دارید. خوشبختانه قدرت چسبندگی این محصول بسیار بالاست، به طوری که افراد در اولین استفاده خود نیز به این موضوع پی می‌برند. شما میتوانید انواع چسب پهن را به‌صورت عمده و با قیمتی مقرون به صرفه از کارخانه چسب پهن لیندا سفارش دهید.

مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول عبارت‌اند از:

  • متریال اولیه عالی و با کیفیت
  • قدرت چسبندگی بسیار بالا
  • تولید شده با به‌روزترین دستگاه‌های روز دنیا
  • دارای تنوع ضخامت
  • دارای مقاومت کشی بسیار بالا

این نوع چسب را باید به‌صورت عمده از این شرکت سفارش دهید.

چسب تحریر

نوار چسب تحریر ازجمله پرکاربردترین محصولات بازار است. این نوع از چسب‌ها همانطور که از نامشان پیداست، مناسب دانش‌آموزان و دانشجوها هستند. هرچند که مصارف دیگری هم دارند؛ با این حال این دسته از افراد جامعه به آن نیاز بیشتری پیدا می‌کنند.

کارخانه لیندا، این نوع چسب را با عرض 2 سانتی‌متری و قدرت چسبندگی بالا به بازار عرضه می‌کند. از جمله مهمترین ویژگی های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای رنگ‌های متنوع
  • مقاومت مناسب
  • بسیار شفاف
  • دارای بهترین کیفیت و قیمت

این محصول نیز تنها به‌صورت عمده از کارخانه چسب پهن لیندا قابل سفارش است.

دسته بندی چسب پهن

کسب‌وکارهایی که قصد دارند از شرکت های تولید کننده چسب پهن، چسب شیشه ای عمده بخرند، باید نوع آن را مشخص کنند. در این قسمت نحوه دسته‌بندی این محصول را بررسی می‌کنیم.

نکاتی که در این بخش بیان می‌شود به شما کمک می‌کند مناسب‌ترین نوع این چسب‌ها را برای کسب‌وکار خود از کارخانه لیندا سفارش دهید.

طبقه بندی بر اساس عرض

چسب‌های پهن این مجموعه از نظر عرض به 4 دسته کلی تقسیم می‌شوند.

  • 48 میلی متری یا 4.8 سانتی متری (عرض چسب 5 سانتی)
  • 70 میلی متری یا 8 سانتی متری
  • 100 میلی متری یا 10 سانتی متری
  • 120 میلی متری یا 12 سانتی متری

اغلب کسب وکارها نیازی به چسب پهنی که عرضی بیش از 25 سانتی‌متر داشته باشد، ندارند. با این حال افراد می‌توانند درباره شرایط سفارش‌ اختصاصی بیش از این مقدار، با کارشناسان کارخانه چسب پهن لیندا گفت‌وگو کنند.

تقسیم بندی چسب های پهن بر اساس عرض
تقسیم بندی چسب های پهن بر اساس عرض

تقسیم بندی بر اساس ضخامت

تولید چسب پهن در مجموعه لیندا با ضخامت‌های زیر انجام می‌شود.

  • 30 میکرونی
  • 40 میکرون
  • 45 میکرون
  • 50 میکرون
  • 60 میکرون

افراد در زمان ثبت سفارش خود باید ضخامت چسب پهن را به کارشناسان این شرکت اعلام کنند.

تقسیم بندی چسب پهن بر اساس ضخامت
تقسیم بندی چسب پهن بر اساس ضخامت

دسته بندی بر اساس طول

طول چسب های پهن را با واحد یارد مشخص می کنند. تمامی چسب های شیشه ای شرکت تولید چسب پهن لیندا بین 90 تا 1000 یارد هستند.

  • 90 یارد (29/82 متر)
  • 180 یارد (59/164 متر)
  • 250 یارد (6/288 متر)
  • 500 یارد (2/457 متر)

افرادی که قصد دارند سفارشی با طول بیشتر از 1000 یارد ثبت کنند، باید با کارشناسان گفتگو داشته باشند.

نحوه نگهداری چسب پهن شیشه ای در هوای سرد و گرم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چسب‌های شیشه‌ای در هوای سرد‌و‌گرم، واکنش متفاوتی از خود نشان می‌دهند. اگر قصد دارید از شرکت تولید چسب پهن لیندا این محصول را تهیه کنید، بهتر است از قبل اطلاعاتی درباره نحوه استفاده آن در آب‌وهوای گرم و سرد داشته باشید؛ به این صورت از بروز مشکلات متعدد جلوگیری کرده‌اید.

واکنش چسب پهن در هوای سرد و راهکارها

سرمای هوا قابلیت این را دارد که بر قدرتمندترین چسب ها نیز تاثیر منفی بگذارد. متاسفانه چسب‌های پهن کارایی خود را در هوای سرد از دست می‌دهند؛ برای مثال به خوبی به سطوح مختلف نمی چسبند یا بسیار خشک و شکننده می‌شوند.

در اغلب موارد، هیچ راه گریزی از این مشکل وجود ندارد؛ زیرا سرما قدرتمندترین مواد را نیز تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. دو راهکار مناسب برای جلوگیری از از نابودی چسبندگی این محصولات در هوای سرد به شرح زیر هستند:

  • بعد از خرید از کارخانه چسب پهن، کارتن‌های بسته‌بندی خود را در محیط‌هایی با دمای مناسب قرار دهید.

  • اگر امکان جابه‌جایی بسته‌ها را ندارید، با استفاده از ابزارهای مناسب دمای محیط را بالا ببرید.

واکنش چسب پهن در هوای گرم و راهکارها

گرمای شدید نیز درست مانند سرمای بیش‌ازاندازه موجب از بین رفتن قدرت چسبندگی این محصولات می‌شود؛ از این رو نباید چسب‌ها را در گرمای شدید قرار دهید؛ علاوه‌براین، گرمای شدید می‌تواند متریال به‌کار رفته در چسب‌ها را ذوب کند یا موجب چروک شدن آن‌ها شود. این اتفاق از نظر ظاهری وجهه خوبی ندارد و در فروش شما تاثیر می‌گذارد. بهترین راهکار در چنین موقعیتی این است که کارتن‌های بسته‌بندی خود را در محیطی با دمای مناسب قرار دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نجفی راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09123456279
واتساپ واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: chasbcoIran@
ایمیل پست الکترونیکی: info@lindatape.ir

1 دیدگاه برای “تولید کننده چسب پهن با متریال عالی و تنوع بینظیر

  1. محمد شفاجو گفته:

    با سلام و احترام
    ما برای صادرات چسب پهن به کشور عراق به چسب پهن 7 سانتی 55 میکرون احتیاج داریم. آیا شما این محصول رو در حال حاضر تولید می‌کنید یا سفارش تولید چسب پهن 7 سانتی رو میپذیرید؟ چون این محصول رو تو سایتتون ندیدم
    لطف کنید راهنمایی کنید تا بتونیم خیلی زود تصمیم گیری کنیم برای خرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *