با بهترین مارک چسب پهن ایران آشنا شوید!

بهترین مارک چسب پهن

قطعاً هر فرد تمایل دارد محصولی را خریداری کرده که دارای بالاترین کیفیت بوده و بهترین مشخصات ممکن را داشته باشد. این مسئله درمورد چسب‌های پهن نیز صدق می‌کند و خریداران ترجیح می‌دهند تا بهترین مارک چسب پهن را تهیه کنند. تاکنون کارخانه‌جات زیادی درزمینه تولید چسب‌های پهن فعالیت کرده‌اند و هرکدام به روش‌های مخصوص خود سعی کرده‌اند تا بهترین کالای ممکن را به بازار عرضه کنند؛ اما چه چیزی یک برند را به بهترین برند چسب پهن تبدیل می‌کند؟ در ادامه با ما همراه باشید تا این موضوع را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم.

مهم ترین خصوصیات چسب نواری پهن با کیفیت

یک چسب پهن باکیفیت چسبی است که مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را در کنار یکدیگر داشته باشد. فقدان هرکدام از این خصوصیات سبب خواهد شد تا شاهد افت کیفیت باشیم. تعدادی از مهم‌ترین خصوصیات یک چسب نواری پهن عبارت‌اند از:

استحکام مناسب

اولین موردی که از اهمیت بالایی برخوردار است، داشتن استحکام بالا است. اکثر کاربردهای چسب‌های پهن صنعتی بوده و درصورتی‌که استحکام نوار در برابر کشش‌هایی که به آن وارد می‌شوند بالا نباشد، به‌راحتی دچار پارگی خواهد شد.

قابلیت کشش بالا

بهترین مارک چسب پهن باید این توانایی را داشته باشد تا چسب‌هایی با قابلیت کشش بالا تولید کند. با توجه به این‌که این دسته از چسب‌ها در صنعت به میزان زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند، لازم است تا استحکام آن‌ها از یک مقدار مشخصی بیشتر نبوده و قابلیت تغییر شکل داشته باشند. به‌خصوص در کاربردهای ساختمانی، عدم توانایی در کشیده شدن می‌تواند مشکلات فراوانی را ایجاد کند.

چسبندگی بالا

قدرت چسبندگی بالا یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تولید نوارچسب‌ها بوده و اگر به‌دنبال بهترین مارک چسب پهن هستید، این ویژگی را نیز باید در نظر داشته باشید. طبیعی است که در صورت نداشتن توان کافی در چسبندگی، محصولی که خریداری کرده‌اید نمی‌تواند انتظارات شما را برآورده کند.

قیمت مناسب

از دیگر خصوصیاتی که اهمیت بالایی داشته اما کمتر به آن توجه می‌شود، داشتن قیمتی مناسب است. معمولاً خریدارانی که مصرف زیادی ندارند اهمیت بالایی برای این فاکتور قائل نیستند؛ اما کارگاه‌ها و کارخانه‌جات صنعتی به‌دلیل مصرف بالایی که دارند ترجیح می‌دهند تا نوار چسب موردنیاز خود را با پایین‌ترین قیمت ممکن تهیه کنند.

شایان ذکر است که چسب لیندا در کنار تولیدات باکیفیتی که تاکنون به بازار عرضه کرده است، همواره در تلاش بوده تا مناسب‌ترین قیمت ممکن را برای چسب‌ها در نظر بگیرد. درصورتی‌که قصد خرید عمده از این برند را دارید، می‌توانید با ثبت سفارش بالای 2 کارتن، محصول خود را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری کنید.

مهم ترین خصوصیات چسب نواری پهن با کیفیت
 مهم ترین خصوصیات چسب نواری پهن با کیفیت

عمر طولانی

بهترین مارک چسب پهن باید بتواند محصولاتی را تولید کند که عمری طولانی داشته و حتی پس از گذشت چندین سال، باز هم کیفیت خود را حفظ کنند. عمر طولانی معمولاً در کاربردهایی مانند بسته‌بندی یا مصارف خانگی، اهمیت بالایی ندارد، اما در حیطه‌هایی مانند مصارف ساختمانی، داشتن عمری بالا یکی از ملزومات است.

حلقه با کیفیت

از دیگر خصوصیات مهم چسب پهن، داشتن حلقه‌ای باکیفیت است. شاید در ظاهر کیفیت حلقه موضوع مهم نباشد اما هنگامی که بخواهید چسب را در دستگاه‌های اتوماتیک بسته‌بندی استفاده کنید، مرغوب بودن حلقه بسیار مهم خواهد بود. برای این‌که دستگاه‌‌های بسته‌بندی بتوانند به فعالیت بپردازند، لازم است تا حلقه بتواند به‌راحتی داخل این تجهیزات چرخیده و حرکت دورانی داشته باشد.

حلقه چسب پهن با کیفیت

امکان استفاده در دماهای مختلف

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بهترین مارک چسب پهن باید آن را داشته باشد، امکان کار در دماهای مختلف است. گاهی اوقات در مناطق گرمسیر، چسب‌های نواری دچار افت کیفیت شده و انتظارات خریداران را برآورده نمی‌کنند. علاوه‌براین فیلم‌هایی که در ساخت چسب‌های نواری پهن استفاده می‌شوند، در مناطق سردسیر، حالتی خشک و شکننده پیدا کرده و قابل استفاده نخواهند بود. چسب نواری پهن قوی چسبی است که در شرایط آب‌وهوایی مختلف کارایی خود را از دست نداده و کیفیت خود را حفظ کند.

مشخصات چسب نواری پهن استاندارد

بهترین مارک چسب پهن مارکی است که استانداردهای تولید را در ساخت محصولات خود در نظر بگیرد. صنعت تولید چسب‌های نواری از سابقه‌ای طولانی برخوردار بوده و هرکدام از این استانداردها، طبق آزمایشات و تجربیات مختلفی به‌دست آمده‌اند.

مشخصات چسب نواری پهن استاندارد
 مشخصات چسب نواری پهن استاندارد

طول استاندارد

اولین استانداردی که در رابطه با ساخت چسب‌های پهن باید در نظر گرفته شود، طول آن‌ها است. طول استاندارد برابر با 90 یارد یا همان 82 متر بوده و بهترین برند چسب نواری برندی است که همواره این استاندارد را رعایت کند. بااین‌حال در برخی کاربردها، نیاز است تا طول چسبی که استفاده می‌کنید از این میزان بیشتر باشد. برند لیندا می‌تواند چسب‌هایی با طول 90 تا 1000 یارد را تولید کرده و در اختیار شما قرار دهد.

عرض استاندارد

با این‌که به چسب‌های پهن در اصطلاح چسب‌های 5 سانتی گفته می‌شود، اما باید توجه داشته باشید که عرض اصلی این محصولات برابر با 48 میلی‌متر است. با توجه به این‌که چسب‌های پهن مصارف صنعتی زیادی دارند، دور از انتظار نیست که گاهی اوقات به عرض‌های بیشتری نیاز باشد. اگر به‌دنبال بهترین مارک چسب پهن هستید، مارکی را انتخاب کنید که توان تولید محصولات با عرض‌هایی بیشتر از این مقدار را نیز داشته باشد. برند لیندا این قابلیت را دارد تا چسب‌های پهن را در عرض‌هایی بسیار متنوع تولید کرده و به‌دست مشتریان خود برساند.

ضخامت استاندارد

از دیگر نکاتی که در رابطه با چسب‌های پهن باید در نظر داشته باشید، ضخامت آن‌ها است. به‌طورکلی ضخامت چسب‌های پهن بین 36 تا 55 میکرومتر بوده و می‌توانید با توجه به نیاز خود، از بین ضخامت‌های موجود یکی را انتخاب کنید.

ضخامت نهایی یک نوار چسب از مجموع ضخامت‌های نوار و مایع چسبی که روی آن قرار دارد تشکیل شده است. معمولاً چسبی که ضخامتی برابر با 40 میکرومتر داشته باشد، شامل 22 میکرومتر فیلم و 18 میکرومتر مایع چسب است. همچنین چسب‌های 50 میکرونی از فیلم 28 میکرونی و مایع چسبی با ضخامت 22 میکرون تشکیل شده‌اند.

با توجه به مثال‌های بالا، واضح است که ضخامت فیلم، باید از ضخامت مایع چسب بیشتر بوده و بهترین مارک چسب پهن، مارکی است که تمامی این نکات را رعایت کرده باشد. برند لیندا در کنار در نظر گرفتن استانداردهای موجود، می‌تواند با توجه به نیاز مشتری، چسب‌هایی با ضخامت 30 تا 60 میکرون را در اسرع وقت تولید کرده و به دست ایشان برساند.

خصوصیات بهترین تولیدکنندگان چسب پهن

برای این که بتوان بهترین برند چسب پهن را مشخص کرد، لازم است تا یکسری ویژگی ها در رابطه با تولید کننده چسب پهن را نیز در نظر گرفت. این ویژگی‌ها می‌توانند به هریک از بخش‌های تکنولوژی، روابط عمومی کارخانه، توان تولید و… مرتبط باشند. در این بخش تعدادی از مهم‌ترین‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد:

استفاده از ماشین‌آلات و دستگاه‌های به‌روز

استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز تأثیر بالایی بر کیفیت محصول نهایی خواهد گذاشت. حتی اگر بهترین فیلم و مایع چسب نیز مورد استفاده قرار بگیرند، اگر از ماشین‌آلات مناسبی برای ساخت محصولات استفاده نشود، قطعاً محصول مرغوبی به‌دست نخواهد آمد.

تنوع بالا

برای انتخاب بهترین مارک چسب پهن، تنوع محصولات را نیز باید در نظر داشت. بهتر است که گستره وسیعی از مدل‌های مختلف فراهم شده باشند تا مشتریان بتوانند برحسب نیاز خود، مناسب‌ترین گزینه ممکن را انتخاب کنند. داشتن مدل‌های متنوع، نشانه‌ توانمند بودن کارخانه در امر تولید است.

قابلیت شخصی‌سازی

جدا از تنوع بالا محصولات، بهترین برند چسب نواری باید قابلیت شخصی‌سازی چسب‌ها را نیز فراهم کرده باشد؛ بدین معنا که با توجه به خواسته‌های مشتری، تغییراتی در طول، عرض، ضخامت، طرح و… محصول نهایی داده شود. برند لیندا با به‌کارگیری پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تولید، می‌تواند به‌راحتی تغییرات مدنظر مشتری را روی چسب‌های نواری اعمال کند.

پشتیبانی مناسب

از دیگر ویژگی‌های بهترین مارک چسب پهن، ارائه دادن پشتیبانی مناسب و پاسخگویی به سوالات است، به‌ویژه هنگام فرایند شخصی‌سازی، مسئولان کارخانه باید همواره پاسخگو بوده و راهنمایی‌های خود را به مشتریان ارائه دهند. شرکت لیندا همواره در تلاش بوده تا بهترین پشتیبانی ممکن را به خریداران ارائه داده و تمامی مشکلات و ابهامات آنان را برطرف کند.

سرعت تولید بالا

یکی دیگر از مهم‌ترین خصوصیاتی که تولیدکنندگان برتر باید آن را داشته باشند، سرعت بالا در تولید است. حتی اگر برندی بهترین چسب 5 سانتی را نیز تولید کند، درصورتی‌که نرخ تولید بالایی نداشته باشد، قطعاً نمی‌تواند پاسخگوی نیازهای مشتریان باشد. برخی از کارگاه‌ها و کارخانه‌جات تولیدی، روزانه صدها متر چسب نواری مصرف کرده و ترجیح می‌دهند تا این محصول را از تولیدکننده‌ای تهیه کنند که بتواند در اسرع وقت به خواسته‌های ایشان پاسخ دهد.

نقش چسب پهن در برندینگ

یکی از المان هایی که می‌تواند برای برندسازی یک شرکت مورد استفاده قرار بگیرد، چسب نواری است. بهترین مارک چسب پهن باید این قابلیت را داشته باشد که لوگوی دلخواه مشتریان روی آن چاپ شود و در اختیارشان قرار گیرد. دلیل این موضوع کاربرد چسب پهن در بسته بندی است.

بسیاری از کارخانه جات ترجیح می دهند تا از چسبی برای بسته بندی استفاده کنند که اسم و لوگوی مدنظرشان بر روی آن نقش بسته باشد.

شرکت لیندا به عنوان تولید کننده بهترین مارک چسب نواری پهن میتواند هرگونه اسم و لوگو را بر روی چسب ها چاپ کرده و محصولی مناسب برای برندسازی را به مشتریان ارائه کند.

بهترین مارک چسب شیشه ای چه پروسه‌ای را برای تولید طی می‌کند؟

برای تولید یک چسب نواری پهن قوی، لازم است تا به تمامی جزییات فرایند تولید مسلط بود. در صورتی که فرایند تولید به شیوه ای تخصصی انجام نشود، نه تنها نمی توان قوی ترین چسب پهن را تولید کرد، بلکه محصول نهایی از کیفیتی بسیار پایین برخوردار خواهد بود.

تهیه فیلم و مایع چسب

اگر به دنبال بهترین مارک چسب پهن هستید، باید به سراغ برندی بروید که از فیلم و مایع چسبی مرغوب استفاده می کند. فیلم ها یا سلفون ها معمولاً توسط کارخانه جات دیگر تولید شده و در اختیار باقی سازندگان چسب های نواری قرار می گیرند، اما مایع چسب تولید خود کارخانه است. اکثر برند‌های چسب های نواری فرمول مخصوص به خودشان را برای تولید مایع چسب دارند. در واقع بهترین مارک چسب نواری پهن مارکی است که فرمول بهتری را کشف کرده و مورد استفاده قرار می‌دهد.

پوشش‌دهی

بعد از اینکه فیلم و مایع چسب آماده شد، نوبت به فرایند پوشش دهی می رسد. در این مرحله، چسب مایع تا زمانی که ضخامت مورد نظر به دست آید، روی فیلم آغشته می شود. برای این که بتوان دقیق‌ترین ضخامت ممکن را به دست آورد، باید از ماشین‌آلات و دستگاه‌هایی استفاده کرد که تلرانس کمی داشته و می‌توانند فعالیت خود را به دقیق ترین حالت ممکن انجام دهند.

کارخانه لیندا همواره در تلاش بوده است تا با فراهم کردن بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا، محصولات خود را با بیشترین دقت تولید کرده و قوی‌ترین چسب پهن را به بازار عرضه کند و هم اکنون نیز بهترین برند چسب پهن ایرانی از آن این شرکت تولیدی است.

خشک کردن

بهترین مارک چسب پهن باید بتواند تمامی مراحل تولید را به نحو احسن پیش ببرد. در این مرحله مایعی که بر روی فیلم قرار گرفته است، به‌وسیله گرما و دمش هوا خشک خواهد شد. در نظر داشته باشید که میزان دما و شدت جریان هوا باید مقادیر مشخصی داشته باشند و درصورتی که از حدود خود عبور کنند، میتوانند به فیلم یا مایع آسیب برسانند.

برش

یکی دیگر از مراحلی که یک کارخانه برای تولید بهترین چسب 5 سانتی باید به آن توجه داشته باشد، برش است. فیلم هایی که در تولید چسب نواری مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً ابعاد بزرگی داشته و برای این که قابل استفاده باشند، برش داده می شوند. در این مرحله می‌توان جزییاتی مانند طول و عرض را شخصی‌سازی کرد و به محصولات دلخواهی من جمله چسب های پهن 5 سانت، 7 سانت، 10 سانت و … دست یافت.

در مرحله برش، تلرانس و دقت عملکرد دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند. چرا که در صورت بروز خطا، تمامی فیلم دچار خرابی شده و ضرر زیادی به کارخانه دار وارد می شود. علاوه بر این درصورتی که محصولات از ابعاد صحیحی برخوردار نباشند، ممکن است برای کاربردهای به‌خصوصی مانند دستگاه های بسته‌بندی، مشکلاتی ایجاد شود.

شرکت لیندا به عنوان تولیدی بهترین مارک چسب پهن، تمامی محصولات خود را با تلرانسی بسیار کم و دقتی بالا ساخته و به بازار عرضه میکند.

پیچش

گام بعدی که در تولید چسب های نواری پهن برداشته می شود، رول کردن چسب بر روی یک حلقه است. این حلقه معمولاً از جنس مقوا یا در مواردی خاص از جنس پلاستیک است.

بهترین مارک چسب شیشه ای در ایران

تولیدکنندگان فراوانی درزمینه تولید چسب شیشه ای فعالیت می کنند و هر کدام از آنها به نوبه خود، زحمات بسیاری را برای این صنعت متحمل شده اند.

اگر قصد دارید تا محصولی مطمئن را خریداری کنید، برند لیندا را به شما پیشنهاد میکنیم. این کارخانه تولید چسب پهن، در کنار تنوع محصولاتی که ارائه می‌دهد، از اعتبار بالایی نیز برخوردار بوده و علاوه بر این، امکان شخصی سازی محصول را هم برای مشتریان خود فراهم کرده است. همچنین می‌توانید با سفارش بیشتر از 2 کارتن، بدون دخالت واسطه و به طور مستقیم، سفارش خود را در لیندا ثبت کرده و در اسرع وقت آن را دریافت کنید.

شرکت لیندا نه تنها قادر است تا چسب هایی با میزان چسبندگی و طول عمری بالا را تولید کند، بلکه حضوری طولانی مدت در صنعت تولید چسب نواری، تجربیات کمیابی را برای این شرکت رقم زده است. اگر در انتخاب مدل محصول یا تعیین مشخصات یک نوار چسب سفارشی به مشکلی برخورده‌اید، می‌توانید به راحتی با کارشناسان این کارخانه تماس گرفته و از تجربیات آنان استفاده کنید. لیندا همواره در تلاش است تا با ارائه بهترین خدمات، جایگاه خود به عنوان بهترین مارک چسب پهن را حفظ کرده و به تأمین نیازهای صنایع مختلف بپردازد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
نجفی راه های ارتباطی:
تلفن شماره موبایل: 09123456279
واتساپ واتساپ: کلیک کنید
تلگرام آدرس کانال: chasbcoIran@
ایمیل پست الکترونیکی: info@lindatape.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *